شنبه ۳ شهریور ۱۴۰۳ |۱۸ صفر ۱۴۴۶ | Aug 24, 2024
ه

حوزه/ حجت الاسلام صالحی گفت: رفع مشکلات کادر درمانی بیمارستان خمیر، در سطح استانی و ملی، تدبیر مسئولان امر در وزارت خانه و هم چنین جدیت مسئولان استان در دانشگاه علوم پزشکی را می‌طلبد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از هرمزگان، حجت الاسلام صالحی امام جمعه شهرستان بندر خمیر امروز در خطبه‌های نماز جمعه اظهار داشت: اربعین در واقع اسم رمز دوام و بقاء حماسه حسینی با تمام جهات مذهبی، سیاسی، فرهنگی و حاکمیتی است.

وی افزود: سیدالشهداء(ع) یک سرمایه گذاری ماندگار است و همه عالم را درگیر جریان طراحی شده خود در مسیر انسان سازی کرده است.

امام جمعه بندر خمیر ابراز کرد: امروز که مردم مظلوم غزه زیر آتش بمب های رژیم صهیونیستی هستند و کودکان و اطفال معصوم به خاطر محرومیت با مشکل سوء هاضمه مواجه هستند، دولت‌های غربی مطلوبشان ساکت شدن مسلمانان نسبت به ظلم بی‌نظیر تاریخی است و برخی از دولت‌های به ظاهر مسلمان عربی نیز با سکوت و پشتیبانی از اسرائیل در این جنایت شریک هستند.

وی ابراز کرد: شهید رجایی فقط ٢٨ روز رئیس جمهور بود، اما امروز به‌عنوان الگوی مدیریت در نظام اجرایی از او یاد می‌شود تا جایی که شهید رئیسی را بعد از گذشت بیش از چهار دهه به عنوان رجایی دوم معرفی می‌کنند، اینکه چند روز مسئول باشید اهمیت ندارد بلکه چه گونه خدمت کنید دارای اهمیت است.

وی تصریح کرد: در رای موافق به کابینه وزرای پیشنهادی، عزم جدی ارکان نظام برای وفاق و همکاری مشهود است.

حجت الاسلام صالحی به مشکلات بیمارستان و کادر درمان منطقه اشاره کرد و یادآور شد: رفع این مشکلات در سطح استانی و ملی، تدبیر مسئولان امر در وزارت خانه و هم چنین جدیت مسئولان استان در دانشگاه علوم پزشکی را می‌طلبد، البته نباید فراموش کرد در همین سال‌های اخیر فعالیت‌های خوبی در راه اندازی بخش‌های جدید و ایجاد زیرساخت لازم صورت گرفته و باید نسبت به آن‌ها قدردانی کرد.

انتهای پیام. /

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha